- ΔΡΑΣΕΙΣ
- Επίσκεψη σε μια αμυγδαλιά που άνθισε.
- Δραματοποίηση του μύθου της αμυγδαλιάς.
Πού είσαι Φιλλίς; - Μαθηματικά ( πετώντας ένα ζάρι τοποθετούμε στα κλαδιά της αμυγδαλιάς, τόσα αμύγδαλα όσα και ο αριθμός που τυχαίνουμε)
- Κατασκευή δέντρων αμυγδαλιάς όπου τα άνθη είναι φτιαγμένα είτε με γκοφρέ, είτε με κάνσον, είτε με δαχτυλοτυπώματα
- Κόκκινο και άσπρο μας κάνει ροζ .Έτοιμο και το χρώμα για τα άνθη της αμυγδαλιάς μας
Δουλεύοντας τη λεπτή κινητικότητα δημιουργήσαμε αυτή την όμορφη ανθισμένη αμυγδαλιά |
Άνθισε και το κλαδί της τάξης μας! |
- Ασκηση γεύσεων όπου με κλειστά τα μάτια, τα παιδιά δοκιμάζουν διάφορους καρπούς και τους αναγνωρίζουνΠαροιμίες
- Γλωσσοδέτες και αμυγδαλιά
Έχω
μια αμυγδαλιά, που κάνει μύγδαλα, τσίγδαλα, μυγδαλοτσιγδα λότσιγδα.
Η
μυγδαλιά μου η τσιγδαλιά μου, η
μυγδοτσιγδοκοκαλιά μου, κάνει
μυγδαλίδια, τσιγδαλίδια, μυγδοτσιγδοκοκαλίδια
- Γλώσσα-βρίσκουμε και κυκλώνουμε το φωνήεν "α"
στο παραπάνω ποίημα του Γ.Δροσίνη
Στους κλώνους της αμυγδαλιας,σμίγουν ανθοὶ και χιόνιακαι φέρνουνε την άνοιξηγοργά τα χελιδόνια.- Ζωγραφική-τύπωμα
Είσαι καταπληκτική. Κάθε μέρα με κάτι καινούργιο. Ελπίζω μια μέρα να σε φτάσω. Συγχαρητήρια
ΑπάντησηΔιαγραφή