Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ


  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • Επίσκεψη σε μια αμυγδαλιά που άνθισε.  
     
    • Δραματοποίηση του μύθου της αμυγδαλιάς.
     
    Πού είσαι Φιλλίς;
    • Μαθηματικά ( πετώντας ένα ζάρι τοποθετούμε στα κλαδιά της αμυγδαλιάς,  τόσα αμύγδαλα όσα και ο αριθμός που τυχαίνουμε)
     
    • Κατασκευή δέντρων αμυγδαλιάς όπου τα άνθη είναι φτιαγμένα είτε με  γκοφρέ, είτε με κάνσον, είτε με δαχτυλοτυπώματα
     
     

    Κόκκινο και άσπρο μας κάνει ροζ .Έτοιμο και το χρώμα για τα άνθη της αμυγδαλιάς μας


Δουλεύοντας τη λεπτή κινητικότητα δημιουργήσαμε αυτή την όμορφη ανθισμένη αμυγδαλιά
Άνθισε και το κλαδί της τάξης μας!

     
  • Ασκηση γεύσεων όπου με κλειστά τα μάτια, τα παιδιά δοκιμάζουν διάφορους καρπούς και τους αναγνωρίζουν
    Παροιμίες

  • Η καλή αμυγδαλιά ανθίζει το Γενάρη και βαστάει τα αμύγδαλα μέχρι τον Αλωνάρη .

    Αν πρώιμα η αμυγδαλιά ανθίσει το Δεκέμβρη , βαρύς χειμώνας κι όψιμος θε να ‘ρθει να μας εύρει 


  • Γλωσσοδέτες και αμυγδαλιά  
  
       Έχω μια αμυγδαλιά, που κάνει μύγδαλα, τσίγδαλα, μυγδαλοτσιγδα    λότσιγδα.         

  Η μυγδαλιά μου η τσιγδαλιά μου, η μυγδοτσιγδοκοκαλιά μου, κάνει μυγδαλίδια, τσιγδαλίδια, μυγδοτσιγδοκοκαλίδια

  • Γλώσσα-βρίσκουμε και κυκλώνουμε το φωνήεν "α"  στο παραπάνω ποίημα του Γ.Δροσίνη 
    Στους κλώνους της αμυγδαλιας, 
    σμίγουν ανθο και χιόνια
    και φέρνουνε την άνοιξη
    γοργά τα χελιδόνια.


    • Ζωγραφική-τύπωμα
 

1 σχόλιο:

  1. Είσαι καταπληκτική. Κάθε μέρα με κάτι καινούργιο. Ελπίζω μια μέρα να σε φτάσω. Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή